...Welcome To My Page... :::Thanks For Viewing Ya! :) :::

4 Januari 2011

Kena Pindah Blok Asrama:Cobaan bagi seorang student..huhuu


Tersangat-sangat suka dan teruja(padahal bara je rasa) bila aku tahu je berita ni dari update 'muka buku' kolej aku yang tersohor dengan masalah takde air..bukan apa..masalahnya adoyaii...barang aku menimbun-nimbun dalam bilik ni ha...punyalah sanggup bayar RM40 pada pihak pengurusan kolej sebelum cuti semester lepas, share duit dengan roomate aku aisyah sebab kitorang dah berpakat nak tinggal barang dlm bilik tu jea,taknak susah-susah berkemas kesana kemari masa buka semester baru nanti..last2...hmm...sabar lah inas yea...cubaan di akhir semester ko kat sini..

Tapi, dalam tak suka ada jugak yang sukanya...aku berharap mungkin keadaan tandas kat sana lebih memuaskan kot jika nak dibandingkan tandas blok aku sekarang ni..adoi2..dh la shower tu 2 daripada 6 je yang boleh diguna pakai..yang lain-lain SEMUA tercabut pintu..mak aii!huhuh musykil jgk aku...

Nak kata jantan yang duduk sini xde lah pulak, pondan apetah lagi..hm...makhluk Tuhan manalah punye keje tu..tak cukup dengan tu...lampu tandas pulak rosak..yang rosak tu plak betol-betol parking elok je atas shower salah satu yang boleh guna tu..so,kalau malam je pakat berebut-rebutlah shower yang lagi satu nih..adoi..tersiksa jiwa raga...wuhuu

Moga kat bilik baru dan blok baru nanti,lebih selesalah untuk kami bagi menyudahkan tesis kami pada semester akhir ni dengan aman,makmur dan sentosa tanpa sebarang tekanan ye..peace no war..:p

Tiada ulasan: