...Welcome To My Page... :::Thanks For Viewing Ya! :) :::

16 Februari 2011

Dapat dinner same2 skejap pun jadilah..thanks abg..(^_^)


Alhamdulillah hari ni dapat juga jumpe orang tersayang...senyum sampai tlinge...haha (^________^) cian die drive jaoh ari nih...drive dari Damansara sampaiii ke Bangi...lepas habis waktu keje terus datang sini...(eh2..bunyi cam pantun plak..haha) hari ni boyfren aku sangat baik hati membelanja aku dan kawan2ku makan karipap IKEA...poket tengah tebal ea?hehe~


Beso...pekena 2bijik pon dah kenyang...

Sedappp...ade telur rebus+kentang di dalamnye..:)


Awal2 tadi die planning nak ajak keluar tengok wayang...last2 tak jadi sebab dah lewat+aku tak nak...ye la, dah la jarang dapat jumpe sekarang ni.. pastu nak kuar tengok wayang jea then balik...tak sempat nak borak2 panjang la nanti...huhu

Then aku suggest lepak kat kedai makan BBB jea...sebelum pegi makan aku ajak die singgah beli stok makanan kat ECONSAVE Kajang kejap...yang bestnye dah siap2 amek barang dan beratur nak pegi bayar tu die offer nak bayarkan...haha

Sekali lagi aku tersenyum selebar2nye (^___________^)''

Ni je barang yang aku terpikir nak amek tadi...huhu~

Lepas dah bayar sume tu, kami beredar lah dari ECONSAVE tersebut dan terus ke kedai makan kat BBB...Kitorang order lah makanan....Ape yang kitorang order? kitorg order jus epal, air suam, nasi putih, tom yam campur, sayur kangkung goreng dannn my favourite.......


Siakap tiga rasa...:)
Perghhh!!! sedapp seyh...sampai tinggal kpale kitorg belasah...hahaha~ Then, selesai je makan tu terus azhar hantar aku balik kolej...wuwuu~(T_T)


Daa2..mishyu oledi maa...huk2


Sampai jea kat bilik ade spageti plak, akak rumet aku Aisyah buat..then aku makan sekali laagiii...rejeki2...Sedappp...akak die tak gune daging hancur pun...daging hancur tu digantikan dengan daging ayam yang dipotong kecik2..bleh la tiru resepi macam ni nanti...hehe Alhamdulillah...murah rejeki aku arini...(^_~)

Tiada ulasan: