...Welcome To My Page... :::Thanks For Viewing Ya! :) :::

27 Februari 2011

Anak buah aku dengan laman sosial FB-nye..:)

First of all, nk cter sikit pasal anak buah aku yg sorang ni...nama penuh die Fatihatul Najihah bt. Zulkifli..she's 11yrs old...we call her 'Jihah'(ececehh..terskipping plak..haha!)...cita2 nak jadi artis...penyanyi la kununnye...hehe sebabb suare die perghhhh!!! sedapp weyh~(kalau die taw aku dok puji die melambung ni,sure sebulan takde slere nk makan..hehe) penyanyi favourite die tak lain dan tak bukan Dato' Ct Nurhaliza..;p even baruuu 11tahun, die sangat risaukan berat badan die..macam artis jea kn??hehe selalunye, lepas makan jea trus die naik penimbang tuk check berat badan die tu naik ke tak(even tym melantak tu, die tak riso plak yg die makan due tiga kali refill pinggan tu..musykil2..huhu)...then, yg klakarnye pas timbang tu die ckp kat aku.."mak tam, td Jihah timbang kurang 2kilo drp ni..'' maksud die,nak gtaw aku yg 2kilo tu bukan berat lemak die, tp berat makanan yg die makan td...ahaha~ teguling2 aku gelak..tak tahan aku..haha! aku pon iyekan aje lahh...haha 

kakak aku, abg ipar, kak long, "Jihah" n Nabil (gambo raye dorng taun lepas):)
Die tersangat2 excited and obsess sangat dengan realiti tv show "Idola Kecil"...mlm sabtu jea, die lah yang cntrol remote astro kt umah aku tu...die ade simpan angan2 nak pegi ujibakat Idola Kecil jugak aritu, tapi tak dapat restu daripada keluarganya..abahnye kasi je die pegi(anak bapak la katakan..huhu)..mamanye plak taknak lepaskan sebab yela...budak skolah lagi kn..mesti ade side effect kat study die nanti...hm,betol jgk tu...tp kesian jugaklah die...tak tercapai impian die nak kejar cita2 die..huu~

Die ni jenis yang degil sikit..yela, anak bongsu la kan..die ade sorang kakak, nama Fatin Nabilah(form4) dan sorang abang Mohd Nabil Hanis(form2)..slalu gado2 dengan kakak n abang die kt rumah tu...yela, dh la degil...mulut die masyaallah...macam orang tua2 cakap..nak menang die jea..sampaikan kakak n abang die dah taw perangai die mcm tu, diorang dah malas nak bertikam lidah dengan die lg..dorang bwt diam jea(dalam hati bara je rase)..haha Hm, kakak die pon bleh tahan jgk suare tym nyanyi..vid bawah ni suara akak die tym kitorang kuar karok ari tu..die tak ikot sebab tak muat kete ari tu..suare die lg sedap taw!hehe



"Ketentuan" by Fatin a.k.a Kak Long..;p

Tadi die update status fb die mcm ni " ahhh...sngt2 boring....hah...so penat kemas rumah.." almaklumlah anak dara sorang je kat rumah tu..akak die dah duduk asrama..tinggal die n abang die je la ..dalam 1hari tak terkira aku bape kali die update status fb die..huhuu balik pada citer status update die td,aku pon dgn berani tanggung risiko commnt la bwh tu..(yela, bahasa die bleh tahan jgk taw, even bertaip..huhu) 


last2 aku surrndr jgk lh..adoi2!aku jugak yg kene..huhu kang makin melayan lg banyak idea die nk kenekan aku...huk2 tp statement die yg last tu aku tak tahan...ahaha~ so cute oke!;p


Tiada ulasan: