...Welcome To My Page... :::Thanks For Viewing Ya! :) :::

4 Mac 2011

Akibat Dah Tak Tahan dengan Masalah Air di Kolej Terchenta

Hari ni aku tak pergi kelas pukul 8pg tadi akibat ketiadaan air di blok hostel aku ni...bangun2 pagi dah buat aku bengang...mahunya tak bengang weyyy!!! ayaq takdak dari TENGAH HARI SEMALAM...aku tak tahan lagi dah...akibat geram sangat3 dengan tak mandi dan bergosok gigi laginya aku ni terus google search cari kat mana aku nak buat aduan ni(bertambah geram dengan UKM JARING yang ntah macam hape ntah lagi ni..kejap2 disconnect..kejap2 disconnect)...padahal sebelum2 ni tak pernah aku segigih ni selain untuk mendapatkan kat mana orang jual pasembor semalam je...huu cari punya cari akhirnya aku jumpa FB PUSPEL SYABAS... terus aku add dia..tak sampai 5minit kot diorang approve aku...aku apa lagi..meluah perasaan la aku kat situ...

Pastu aku promote la kat FB Kolej Keris Mas, UKM Bangi tadi pasal FB Puspel ni dan suruh diorang add ramai2..gigih takk aku???huu
Sejauh mana diorang buat kerja tu aku tak pasti lagi la...sekarang tengah tunggu tindakan daripada diorang je..tapi agak sedap hati la diorang reply jugak comment aku dengan berhemah tadi...walau apa pun terima kasih Puspel..

UPDATE: Alhamdulillah..dah dapat bekalan air selepas 2jam lebih2 buat aduan..thx syabas!;p dah!aku nak p mandi puas2..:)


2 ulasan:

laylie mdnoor berkata...

aarghh! zaba pun sama. slalu pepagi dah xdek air!

Shafinas Halim berkata...

haha so,wahai warga ukm jom reramai add fb puspel..ngee~