...Welcome To My Page... :::Thanks For Viewing Ya! :) :::

20 Februari 2011

Hari yang Best!!(~_^)

Hari ni awal2 pagi lagi my bucukk datang amek saye kat kolej...kitorang seharian berdating harini..hehe berdating sambil b'keje..haha maksud saye.... die ajak saye temankan die pegi keje hari ni sebab tinggal die sorang je kat showroom tu..yg lain2 kene pegi Pulau Tioman ade kursus mende ntah..so, aku jadik receptionist la kununnye tadi...haha

Ala2 duta jea...hehe
Alang2 aku dh kat showroom tu dan memandangkan member2 keje die pon takde so, dgn tidak segan silunya aku try abes mesin2 dr. al-jabbar kat sane...hehe free la katekan....berejam aku duduk kat mesin tu kott!ahah! tuk bakar lemak la kunun...ngee~ awal2 try mesin2 tu takot jgk aku...sebab dpt rase arus elektrik mengalir dalam badan kite...yang bestnye bile aku pegang lampu pendaflour mase duduk kat alat mesin tu sampai die boleh menyala..wohoho~


Agak bosan jgk la duduk situ...sunyi je..customer pon tak ramai sangat sebab showroom tu branch baru buka kat Damansara...huhu tp naseblah ade wifi tadi, dapat online sambil...takde la bosan sangat...:)


ececeh!ade gaye CEO lahh!haha

penat ke bosan ni..:)



tengok gapo tu bucukk..;p

Kitorang tutup showroom dalam pukul 7...then pas2 terus pegi IKEA pekena karipap yang tengah panas2 tu...

nyum3~(^_^)'


Lepas selesai makan jea terus pegi jenjalan kat The Curve plak...sambil jalan2 tu terbeli inner syria 4helai..azhar dh malas nak larang aku...larang pon tak gune, aku mesti beli jgk...haha Dah bosan jenjalan kat The Curve tu ktorng bertolak balik ke Bangi...sempat aku tetido sambil my boipren dodoikan aku dengan nasyid Asmaul Husna...



Ape kene ntah die tadi,tetibe datang mood nak bernasyid plak..tapi yang tak tahannye abes je Asmaul Husna tu die tukar ke takbir raya pulak...adoi2! sudahh!hahah tahan je aku taknak ketawa sebab tym tu aku tgh marah ape ntah kat die...wekk!haha

Sampai je kt area BBB tu,kitorang singgah la kejap kat downtown Kajang pekena mee rebus Muar kat sane...kitorang selalu jgk makan kat sane sebab memang sedapp!!;p Slesai makan tu, kitorang pegi jalan2 kat sane tengok orang jual2 kat sane...then aku gatal mulot cakap kat my boipren "kalau taknak orang marah lagi, blanje shawl!"(sambil moncong mulot melebihi 10inci) pusing punye pusing cari, then dapat la shawl sehelai yang berkenan dihati...ekeke~ thanks sayang!! suke sangat!! pastu die tanye "dah abes marah dah?" aku tersenyum sampeii tlinge n jawab "tak dah sebab dah dapat shawl..haha"(jujur kan?hek2).

Lepas tu trus die anto aku balik ukm...huhu daa2 bucukk (T_T)

Tiada ulasan: